Podwozie

 

Rama rurowa z rurą
centralną
/ sprawny profil prostokątny
Zawieszenie
silnika /elastyczne/
z
przodu przy głowicy cylindra,
z tyłu przy kadłubie
kąt
pochylenia główki ramy
63*
Wyprzedzenie 95 mm
rodzaj
zawieszenia kół
resorowanie
koła przedniego
widelec
teleskopowy z tłumieniem olejowym,
skok koła 185 mm
Resorowanie
koła tylnego
elementy
resorujące z tłumieniem olejowym,
zmienne regulacje wstępne sprężyn, skok koła 105 mm
koła szprychowe z
niezagiętymi szprychami
Wymiary
obręcz (dotyczy tylko Typu ETZ 250)
Przód 1,60 x 18
Tył 2,15Bx 18
Ogumienie (dotyczy tylko Typu ETZ 250)
Przód 3,75 – 18
Tył 3,50 – 18
Ciśnienie w
ogumieniu:
Przód 170 kPa /1,7 kG/ cm2/
Tył 250 kPa /2,5 kG/cm2/
Hamulce
Przód szczękowy,
średnica 160 mm
szer. Okładziny 30 mm
uruchamiany cięgłem
Lub hydrauliczny w wersji LUX hamulec jednotarczowy,
średnica tarczy 280 mm
Tył szczękowy
średnica 160 mm
szerokość okładziny 30 mm
uruchamiany cięgnem nożnym