Silnik tuning

 

Typ
silnika
EM 250
Cykl Pracy dwusuw z
przepłukiwaniem zwrotnym
Rodzaj
chłodzenia
chłodzenie powietrzem
/podczas jazdy/
Liczba
cylindrów
1
skok /
średnica
65 mm / 69 mm
Pojemnośc
skokowa
243 cm3
stosunek
sprężania
10,5 : 1
Objętość
komory głowicy cylindra
/ w stanie zmontowanym / 
około 26 cm3
Kaks. Moc
przy ok. 5 500 obr/min
15,5 KW / 21 KM/ LUB
          Lub przy ok. 5 000 obr/min 12,5 KW / 17 KM/
Maks. Moment
obrotowy przy
ok. 5 200 obr
/ min
27,4 Nm / 2,8 kGm /
LUB
ok. 4 500 obr
/ min
24,5 Nm /2,5 kGm /
Smarowanie mieszanką
paliwa 50 : 1
/ Lub dawkowanie oleju, w zależności od kraju-odbiorcy motocykli /
Łożyska
korbowodu
Łożysko igiełkowe z
koszyczkiem w stopce korbowodu i w główce
Łożyska
główne wału korobwego
2 łożyska 6306 C 4 f
1 łożyska 6302 C 3 f
Smarowanie łożysk głównych wału
korbowego
Mieszanką
Paliwa
Czas rozrządu w stopniach obrotu
wału korbowego
ssanie 155* kąta obrotu wału
korbowego
przelot 123* kąta obrotu wału
korbowego
wydech 180* kąta obrotu wału
korbowego